- If I'm louder, would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me?

Helgen ägde. krogade med fina vänner var av en gjorde krogdebut. ragg, drinkar, shots, massa dans. ägde. som sagt. Veckan som kommer blir bäst också. kryssning med släkt, konsert i köpenhamn med två vänner. Noel Gallagher. vi är lyckliga. jag är lycklig. bäst just nu. livet i ett stort hjärta.
har blivit kär i det nya pojkbandet One Direction. verkligen kär. Harry i ett stort hjärta. hjälp.
1 Lojs ♥:

skriven

"Min vän är bäst och får mig att må så förbenat, nedrakans bra. Hon är bra. min vän. väldigt bra. och fin. Hon får mig att känna mig sådär sprudlande levande...//... Vara sådär olagligt kissnödig. Gå in gratis. Sjunga tusen och en natt hur högt och vackert (?) som helst på toan. Göra sånt som artonåringar får. gå på krogen och vara glad. nostalgiedansa. nostalgiefolk. fint. bra. bra för själen. störa sig på att krogen bara har öppet till 02.00." bara ett litet utdrag från min blogg. tycker om dig min vän. tack för en fin kväll. puss♥

Kommentera här: